IntroDuction

Bersembang dengan Karim (part 14)

Glitter Text Live - http://www.glittertextlive.com
nak cakap ke tak... nak bagi tau ke ea.. pening2.. tak yah la peningkan kepala.. x yah bgtau je la.. bgtau pun wat pe.. tak dapat ape pun.. bek senyap je.. hmmm bagus2.. diam tandenye setuju.. hihi.. bek aku diamkan je kan.. tak payah pening2 memikirkan bende itu.. banyak lagi bende penting yang perlu dipikirkan.. kan kan kan.. hihi..

bosannyeeee... aku betul2 rase kesepian sekarang.. nape ea.. ko tak nak die da ke.. ish.. mane leh tak nak.. kate orang rezeki jgn ditolak.. hahaha.. melalut dah... hmmm ape kate ko terus terang je ngan die.. bukan ade effect ape2 pun... huuuuuuu...eh.. yer ke xde effect.. ala kalo die terime ko jgak yang suke.. tp kalo die tak terime camne la aku nih..?? nangis ke.. sedih ke... hmm ape2 pun aku redha pe je jawapan die.. tak per lu nangis.. tak perlu rase sedih.. kalo tak terime pun aku masih leh berkawan.. kan kan.. hiiiiiiii nak bg tau ke tak ea... nnt la aku pkirkan.. aku rase bia la die tumpukan perhatian kepada bende yang lebih penting dari perasaan aku pada die sekarang nih.. aku tak nak die gagal... aku nak tengok die berjaya.. berjaya dalam apa jua bidang yang diceburinye... akan aku doakan kebahagiaan die dunia akhirat.. walaupun aku bukan pilihannya aminn...






0 Responses