
Sampainye ati ko wat aku camni... tulong la jangan main2 kan perasaan aku.. aku nih manusia jgak macam ko.. punye hati dan perasaan.. kadang2 sendirian adalah lebih baik.. hmmm.. mungkin.. tapi kenapa ye, kenapa mesti wujud permainan perasaan tu.. ehh.. permainan perasaan tu cam men jongkang jongket ke.. aaa lebih kurang la.. kadang2 kita ni diangkat.. kadang2 kita diturunkan.. ikut keberatan badan.. haha.. ape la yang aku membebel nih.. permainan perasaan tu pun kadang2 macam permainan konda kondi.. mule cungkil.. lambung tinggi-tinggi pastu pukul.. huh.. terus tercampak.. pastu lari.. hihi.. macam-macam lah..
ehh.. esok tak keje ke.. da kul bape nih tak tido lagi.. duk membebel kat sini plak.. pegi la tido.. sok kang mule la tido kat opis.. hmmm.. alahai kalo bos tak nampak takpe.. hihi.. jeh je nak guling2 kat opis tu.. haha dah la malas nak cite pasal opis.. takde yang menarik pun kat sane.. aaaaaaaa.. ermmm.. tp kan.. member opis aku kate kan.. untung sape dapat jadi awek aku.. hahaha guling2 aku dengar diurang cakap camtu.. kalo untung nape diurang x amek aku je jadi pakwe diurang.. kan kan kan.. haishh..!!! diurang tu ramai.. kang berebut3 plak nak amik aku.. hihi perasan jer aku nih.. aku rase aku nih same je cam lelaki2 lain.. mungkin ade kelebihan.. mungkin ade kekurangan.. hihi.. tp kekurangan tu yang banyak tu.. sempena tahun baru nih.. nak kurang kan ape yang kurang tu... insyaAllah.. amin.. takpelah.. janji tak nyusahkan orang kan.. ok.. that's all.. the end.. tamat.. lorrr x abeshh lagi la... 'die' tau ke aku suke die......
T E R I M A K A S E H 'E'


