IntroDuction

Bersembang dengan Karim (part 11)

Glitter Text Live - http://www.glittertextlive.com


karim melarikan diri.. ape leh buat hikhik.. tapi aku tau die tak g men jauh2 pun tu.. mesti ade dekat2 sini jerk.. ape la karim nih.. pasal pe la nak majuk sangat.. mukan aku tinggal die pon.. ish ish ish pelik aku.. ehh nape aku nak pelik plak.. lorrr karim tu kan.....

waktu mude dulu aku terkenal dengan name tu.. sebut je karim mesti orang kenal sape karim tu.. sape lagi kalo bukan aku.. hihi.. tp nape ea.. nape tetibe aku nih jadi dua identiti.. dua watak yang berbeza even sebenar nye dua-dua tu aku.. aku yang control... aaaaaaaaaaaa pening3.. kene wat sumthing nih.. nak kene satukan balik.. ape2 jadi pun.. aku nak jadik karim yang dulu.. aku yang dulu.. cume ade 2 name je.. tp orangnye same... Buat 'E', thanks to u.. u are the gud advisor.... hmmm...

sedar tak sedar da dekat 3 bulan aku kat sini.. macam2 tempat aku pegi... macam2 pengalaman.. tp rasenye takde pengalaman pahit.. payau2 ade la kot huhu.. seronok bergaul ngan orang sini.. macam2 bende baru aku belajar.. sok da nak balik.. sedey lak rase.. baru nak serasi ngan tempat baru.. da di panggil pulang.. nnt aku sambung cite balik.. nak bekemas nih (kunun-kunun).. karim da larik tah kemane tah.. p cari die sat.. hihihi.. papelah...



0 Responses