

kuingin kau tahu... diri ku disini menanti dirimu.. meski ku tunggu hingga kehujung waktuku,..
ewaahhh... jiwang sungguh malam ni.. hmm sunyinye hidup aku.. xtau la nape.. rase cam aku sorang2 jer dalam dunie nih.. xde orang lain.. cam sume orang x pedulikan aku.. nape ea.. nape perlu aku rase camni.. ade ke orang yang sudi ngan aku nih.. perlu ke aku tunggu... atau patut ke aku yang patut bertindak dulu.. nnt pe plak orang kate.. pipi tak mancung.. hidung lak tersorong2.. hahaha betul ke tu.. adess.. bia la tak betul pun malas da nak betulkan da.. bia aku hidup ngan care aku.. care aku yang tahapahapantah nih.. peduli la orang nak cakap pe pun.. yang penting aku hepi.. hihi.. hepike aku.. gembire ke aku.. hmm.. hepi la kot.. agaknye..
"Die x sesuai untukmu... sedarlah.. bangkitlah wahai sahabatku.. jangan ko terus bermimpi.. hihi.. usah mengharap pade yang x sudi.. yang sudi berlambak tp ko wat dek je.. haahaa.. cari la orang yang betul2 sayang kat ko.. selame ni ko cari yang hanye nak amik kesempatan je.. ape pun ko x dapat.. sian ko kan.. tu la ko lurus sangat,.. bendul pun x lurus cam ko.. hhihi.." Amboihhh!!! sedap tul ko ngate aku ea.. aku seda sape aku..
Hmmmm.. aku masih ade karim.. haha.. karim kan ade.. lupe plak aku pade karim.. malam ni awal plak si karim nih tido.. penat sangat kot.. pe die wat siang td.. huhu.. tak tau ko tanye la die.. tanye aku wat pe.. ingat aku tau sume ke pasal die.. lantak die la nak wat pape pun.. aku ni sape pade die.... hihi.. "ehem2.. ngumpat aku la tu.. is is is.. cube la berubah.. jgn sik nak ngumpat orang jer.." adess ade lak si karim ni.. ingat da tido da.. haha.. "ish ish ish.. ko x tido camner aku nak tido.. kite kan sehati dan sejiwa.. sehati sedansa la katekan... hihhihi" aaahhhaa.. suke ek ko karim.. hmmmm.. nak wat pe ea.... jom men dam karim... oit..!!

