
kadang2 aku rase die cam suke kat aku.. Tp nape die mcm men lari2 plak.. kalo suke terus terang je la.. xde susah2 aku nak tunggu huhu.. "eleh.. ko pun xnak terus terang ngan die nak suh die terus terang ngan ko kunun.." hehehe.. ala.. xsalah pun kalo die mulekan dulu kan kan kan.. aaaa menyampuk lak ko ni karim..Ntah2 aku jer yang perasan kot.. hihi.. aku ni memang cepat perasan.. aku ngaku hehe.. lantak la orang nak kate pe pun.. yang penting aku gumbire.. kan kan kan karim.. karim oit..!! ko bgtau la camne.. pe aku kene wat..?? ko ni senyap plak.. "kalo aku suh ko terus terang ngan die ko nak ke.. bek aku senyap je.. kompom ko xkan wat punyer... benyampah aku..." alaa bagi la cadangan lain.. cadangan tu da tentu aku reject punyer... xde tapis2 terus reject je... hmmm pe ea patut wat nih... adehhh pening3.... en karim.. nnt kiter g jumpe die nak.. haaa.. mase tu baru bleh judge.. baru leh bace ati die.. tp bukan aku la yang bace.. ko la karim.. leh kan karim.. aku harapkan ko jer nih.. tolong jgn hampakan harapan aku yang suci lagi murni ini.. hehe "huh..!! menyampah plak aku layan ko nih.. merepek x abis2.. ko kompom ke die nak jumpe ko bile ko balik nnti.." aaaa.. ko ni karim.. bg la semangat sikit.. doa2 la moge2 die nak jumpe aku.. ko ni men'down'kan aku lak... patutnyer bagi semangat.. malas da aku nak cakap ngan ko nih.. pegi men jauh2... benyampahhh..!!!
sepinya ku rasa di saat ini..
suasana sepi membisu..
tersentuh hatiku..
dibuai kenangan lalu.......

