IntroDuction

Bersembang dengan Karim (part 16)

Glitter Text Live - http://www.glittertextlive.com


ha ha ha ha.. mane ade orang lain.. ko jangan la nak perasan lelebih.... mane ade orang nak
kat ko.. pasan je.. huhu.. bia la orang taknak kat aku.. yang penting kita hepi aboi la kate... hihi.. eh ari ni nak wat ape ea.. rase cam nak makan nasik lemak je.. lauk kerang.. perghh best2.. jum p makan.. ermm jap lagi la makan.. awal lagi nih.. sempat lagi nak membebel...

aku da ade solution tuk masalah aku.. korang sume mesti nak tau kan... tak payah la tau.. huhu.. aku xnak bgtau langsung.. hihi bia aku sorang je tau.. aku suke sape, aku punye suke... korang jangan sebok2 nak tanye orait.. hihi.. aku nak frust menonggeng ke itu aku punye hal.. korang wat hal korang sudah... biar aku bersendirian.. mengejar harta dunia disamping memperbanyakkan amalan tuk akhirat.. masa semakin suntuk.. tak siapa tahu ape yang akan berlaku esok.. kita hanya mampu merancang tapi tuhan yang menentukan segalanya.. mungkin esok luse aku dah takde... yang tinggal hanya nama.. terpahat dibatu.. hujan panas tak siapa sudi mengambil tahu.. pape pun sedekahkan al-fatihah semoga aman disana nanti... hmmm..

nak sambung balik.. rasenye orang yang aku suke tu tau ke aku suke die.. aku rase die da tau.. cume die wat2 tak tau.. alahai..... malunye aku... sampai bile ea aku nak tunggu.. nak tunggu die ade orang lain ke..??? kalo die dah ade orang lain sumpah aku takkan bgtau.. hihi.. bek aku simpan je chentaku ini... mungkin ade orang lain yang mahukan.. alalalala.. sape la mahukan aku ini.. kalo ade pun ko plak tak mahukan dirinya.. cet..!! cerewet tul hhi



0 Responses