IntroDuction

Bersembang dengan Karim (part 18)

Glitter Text Live - http://www.glittertextlive.com

kata-kata indah memang ramai yang tahu mengungkapkan.. tp.. agaknye ramai ke yang mengerti dan betul2 faham ape yang mereka ungkapkan tu.. hmmm.. rasenye tak sampai separuh pun yang mengerti ape yang diungkapkan mereka.. betul la kate pepatah.. jangan tersilap bicara, kelak badan binasa.. hehe.. yer ke hmm ade jugak kate2 kesat yang melambangkan kebaikan tetapi disalah ertikan atau disalah fahamkan.. cume perkataan2 atau ayat2 itu harus diungkapkan pada masa dan keadaan yang betul.. itu aje.. kalo nak bercakap tu tengok jugak masa dan ketikanya.. jangan ikut sedap mulut je kan.. erkk nape tibe2 aku bebel pasal bahasa plak nih.. hmm entah.. ade ke orang paham ape aku bebel nih.. hik hik..

sekarang ape ye yang aku rase.. rase semacam jek.. seram sejuk.. aku rase macam ade sumthing yang berlaku kat aku.. tp aku tak tau ape sebenarnya yang berlaku.. kenapa aku semenjak 2 menjak nih hepi semacam je ye.. pelik jgak tu... hepi pun pelik ke.. syukurlah.. setiap kegembiraan pasti akan ade kesedihan dipenghujungnya hmmm begitu jugak sebaliknya setiap kedukaan pasti akan muncul jua kebahagiaan kan.. rasenye la.. tp kan.. mencari kebahagian itu perlu la berlandaskan jalan yang betul.. jalan yang diredhai.. bukan macam orang zaman sekarang nih... asal sedih jek p lepak pub, lepak disko la.. makan pil exsetasi (metul ke aku eja nih.. bantai je la.. janji korang paham) minum arak la.. isap dadah la.. ish ish ish.. mintak jauh la mende2 camni.. banyak lagi mende len yang lebih berfaedah kite leh buat tuk dapatkan kegembiraan tu kan.. bersabar la sket.. ape2 pun aku bersyukur di atas didikan yang aku terima dari orang tua aku.. terima kasih mak, ayah.. eh aku rase cam da lari tajuk je nih.. hehe.. ape sebenarnye perasaan aku sekarang nih ea.. kompius jgak kadang2.. tp dalam kompius tu pun aku leh plak senyum sorang2.. ihihi.. pelik2.. kompius jenih ape plak nih.. hmmm.. ade ke kekompiusan yang boleh membuatkan seseorang itu gembire ea..?? tolong la jangan la bermain dengan perasaan... eh.. ke aku je yang perasan... alamak..!!!! larikkkkkkkkkkkk......








0 Responses