IntroDuction

Bersembang dengan Karim (part 15)

Glitter Text Live - http://www.glittertextlive.com


apa yang terjadi akan aku hadapi dengan tabah... (azam tahun baru nih..!!!!) jangan ketawe ye.. hihi.. eh aku gelak takpe plak.. ape2 pun bersyukur padaNYA.. hmm.. semoga azam aku tahun nih tercapai la hendakknya.. ape azam aku tahun nih ea.. hihihi.. banyak sangat ke azam aku untuk tahun nih.. yang tahun lepas da tercapai ke.. ehh..?? tahun lepas ape plak ea azam aku..?? huhu...

eh.. nak cite pasal azam je ke.. pasal si'die' yang ko gile2 kan tu x nak cite ke.. hmmm... die..?? leh tak jangan mention pasal si'die' tu lagi.. nape ea.. nape aku cam xmo dengar pape dah pasal si'die' tu.. die ade wat salah pape ke ngan aku.. rasenye takde pun.. hihihi.. memang takde la.. ko yang salah.. nape ko tak terus terang je tentang perasaan ko tu... kalopun die tolak... die tak terima ke.. ko doakan je la moge die bahagia.. ko mesti nak tengok orang yang ko sayang bahagia kan.. takkan o nak tengok die menderita.. tul tak..??? hmm betul tu.. abis aku.. camne ngan aku.. mampu ke aku hadapi kekecewaan lagi.. setelah beberapa kali keciwa nih... 'kau insan misteri.. penuh rahsia cinta.. ku lemas dalam arena.. meredah nestapa.. berilah kepastian.. sebuah cinta...' adehh

mengapakah..?? ape yang berlaku nih..?? huhu belum ape2 ko da tewas ke.. ish.. usaha tak lagi dah nak mengalah.. ape lah ko nih.. ko kate ko suke die.. tp nape ko tak berusaha untuk memenangi hati die.. ermmm sebenarnya.. aku rase kompius ngan perasaan aku sekarang.. betul ke aku suka die..?? betul ke..?? aduhai.. nape aku rase camni plak.. hmmm.. ke aku da jatuh hati kat orang lain...??? jeng..jeng..jeng...

0 Responses