
err.. takmo la pakcik.. saya ni semulajadi wangi.. pakcik jual kat orang lain la... pakcik jual la kat karim tu.. die tu mucuk.. huhu..
amboi2.. sedap mulut je ea kate aku busuk.. ade kene penyepak mamat ni kang..
eh.. sabar2 pakcik nak jual minyak wangi je ni... jangan la gado2..
sori ye pakcik.. saya tak nak beli.. so pakcik leh blah skang.. sile2.. jangan memalu ye pakcik..
yer la2.. pakcik blah la.. minyakkk wangiii..!!!! minyakkk wangii..!!! sapa mau beli...!!!
seb bek pakcik tu blah.. aduii da la ngah pokai ni.. nak suh beli minyak wangi plak.. hmm sok dan seterusnya terpaksa la mam ayam kepci je nih.. miskin bangat sih.. camne nak kawen camni.. adooiiii..!!!
ermmm.. rindu la plak.. ni nak nyanyi ni.. "saat bulan purnama bersinar.. terangi malamku.. teringat padamu.. dan kukirimkan salam tentang rasa rinduku.. bersama angin malam kusetia menunggu.. mimpikan mimpikan aku oh sayangku.. peluk erat hati ini dan jagalah selalu.. dan kan ku dendangkan lagu ini untukmu dengarlah.. dengarlah sayang..." ewahh sedap jgak hehe lame tak dengar lagu ini.. hmm pe die wat skang ea.. nak call ke tak nak.. ermm msg je la kot.. harap2 tak ganggu die.. kangen bangat sih.. uik.. sejak bile jadi mat indon ni.. wahahaha.. adoii.. nape rindu yer.. tp syukurlah.. ade jugak perasaan rindu tu dalam diri aku ni.. rindu tu kan anugerah.. so syukurlah bile kite merindui seseorang itu.. eceehh..
adoii.. ngantuk la plak.. mane nak tido nih.. karim da rembat tempat tido aku.. tolongg!!! tolong!!! adess.. sape leh tolong ni.. huwaaaaaaaaaa.. karimm p la cari tempat lain.. mencik la camni.. sok aku keje pagi tau tak,, bagi la aku tidooo.. sepak jugak si karim ni kang...
>fri_nd + Lov_< [Missing 'E']

