
tok!!!
tok!!!
tok!!!.. Kedengaran pitu diketuk bertalu-talu.. aduss sape plak yang datang ni.. baru nak relax2 ade je orang kaco.. ni aku geram ni... Kreookkkk!!! pintu dibuka... ishh bising tul bunyik pintu ni.. maklumla pintu lame engsel pun da bekarat hihi.. toinngggg!!! kepala karim menjengah masuk kedalam bilikku yang bersepah2.. 'ko upenye karim.. da la masuk tak bg salam.. ketuk pintu cam nak roboh pintu bilik aku ni... pehal ko datang ni..' karim mengerut2kan mukenye yang tak bape nak ensem tu.. ish.. ni yang aku suspen ni.. pe hal lak karim datang tetibe ni..


uikkk mcm ada hal penting jew karim datang, apa kes karim ni suspen gak nak tau ni.