IntroDuction

Bersembang dengan Karim (part 6)

Glitter Text Live - http://www.glittertextlive.com

Hmmmm... nape aku ni... lupekan je la die tu.. die xrase pape pun.. ko je yang lebih2.. aku dah cakap bek cari yag lain jer.. takpun ko tunggu jer sape2 ngurat ko tu.. 'Tunggu lagi.. adehh ko tak tau pe yang aku rase leh la ko cakap camtu.. ingat senang ke.. hati ni susah nak suke sum 1 tu tau x.. tp bile da suke tengok la camner.. bile aku suke die mesti die x suke aku...' Cari orang lain je la.. hahaha.. 'Ade ke orang nak kat aku ni ea.. kalo dipikir2kan hmmm aku jer syok sendiri haha...' Gile la ko nih.. ko g cermin diri tu sikit.. tengok rupe ko camne.. tacap2 sikit pe yang patut baru la ade orang nak..huhu ni tak selekeh je aku tengok.. 'Bia la aku nak selekeh ke ape ke.. x nyusahkan ko pun..' Yang ko gile sangat kat dak tu nape.. die tu da tak pandang pun ko.. dulu yer la die bek punye layan ko.. skang tengok la pe di wat.. ko ade depan mate pun di wat tak nampak jer... kan aku da cakap die tu xsuke kat ko... kalo suke pun aku rase tak lebey dari kawan kot... tu pun kalo die ade rase suke la.. hahaha... 'Suke ea ko gelakkan aku.. takpe2.. ko gelak la.. kene kat ko baru ko tau...' Eh..~~!! ko bukan aku ker..????

Tuhan dulu pernah.. aku menagih simpati..
kepada manusia.. yang alpa jua buta..
lalu terheretlah..
aku di lorong gelisahh
luka hati yang berdarah..
kini jadi kian parah....


pedihhhnyerrrr la raseee...!!!!!!!!!

0 Responses