IntroDuction

Bersembang dengan Karim (part 1)

Glitter Text Live - http://www.glittertextlive.com




Nape la aku camni.. Sunyinyer la rase... tp tengok sebelah ade lak member aku nih duk bising2.. tp nape aku cam tak dengar jer sore diorang ni.. cam aku duk sorang2 lak kat bilik ni.. nape yer.. aku rindu kat sidia ke.. hehe "sape lak 'sidia' tu ..."

"Tu la aku da cakap kat ko.. kalo da suke tu terus terang jer la.. jgn simpan2.. ko degil.. nak juga tanggung seksa tu.." hmm camne kalo bgtau tp jawapan die negatif.. adess lagi la terluke.. baik pendamkan jer.. sekurang2nyer die gembire.. aku pun leh gak tumpang gembire kan kan kan.. "yer ke leh tumpang.. takut makin seksa jer nnt.." hehe.... yer gak kan.. simpan sorang2 pun seksa... nak luahkan takut tak diterima lak.. adehhh tolong lah.. sape2 yang leh tolong... tp kan.. kalo tak bgtau camner nak tau jawapan die.. ish ish.. pe ptut aku buat nih.. aalala.. aku bukannye x nak bgtau die.. bukan xnak luahkan.. tp ko tau la kan.. aku tak penah pun luahkan perasaan aku pada sorang pempuan yang aku minat, aku suka n yang aku sayang.. setau aku la kan.. sekali (kire penah gak la tu ngong..!!) jer aku luahkan.. tp hehe paham2 la.. sebab tu sampai sekarang aku da xberani nak luahkan.. biarlah ia menjadi sebahagian dari hidup aku.. elok ke camtu...?? timbul lak persoalan nih.. hmm susah la aku nak jawab.. aku xtau nak jawab camner.. cube tanye karim..die tau kot.. hehe.. karim lagi... ish ish ish... nasib ko la karim.. ko jadi jurucakap aku plak.. penat da membebel ni.. sambung sok lak.. okeshh
0 Responses