IntroDuction

Bersembang dengan Karim (part 3)




Glitter Text Live - http://www.glittertextlive.com


"Hahaha... tu la aku da cakap.. ko ni taste tinggi sangat.. cari la orang yang setaraf ngan ko.. die tu x layak langsung tuk kao tau.. kalo nak dibandingkan jauh panggang dari api... ngeeee~~!!" Alaaa... x salah mencube nasib kan.. "ish ish.. ade plak cube... ko bukan cari kawan beb..!!" hmmm tul gak adess.. da takde jodoh aku ngan die.. nak wat camne.. mungkin jodoh aku lum sampai lagi.. kan kan kan.. aku pun baru bape kali jer jumpe die.. hehe die pun lum kawin lagi kan.. peluang tu masih ade.. "hehe cube gtau die dulu.. tengok pe reaksi die.." errr... nak kene gtau gak ke.. ala malu la aku.. buatnyer die reject haaaa.. aku gak yang merana..

"ikut suke ko la nak gtau ke tak nak.. haha aku tak rugi ape2 pun.. hihi.. yang menggungnye ko.. bukan aku.. hehe pandai2 la ko manage.. kalo ko xnak hilang die bek ko bgtau.. karang kene kebaas.... hahaha padan muke ko.." ish aku bukan taknak bgtau.. tp aku tau die da ade orang lain... haaa.. camne tu.. aku xnak la jadi perampas..



0 Responses